گران شدن مکمل پروتئین وی کاله

   طبق عرف رایج کشور که هر سال در ماه های فروردین و اردیبهشت شاهد افزایش قیمت محصولات هستیم، امسال نیز برخی از تولید کنندگان مکمل های ورزشی با تاخیر فروش خود را آغاز کرده و قیمت محصولات خود را افزایش دادند. امسال اما همزمان شدن این موضوع با نوسانات قیمت ارز مانند تغییر قیمت دلار، باعث تشدید شدن روند تغییر قیمت ها شد.

   اما شاید تصور شما این باشد که قیمت محصولات داروخانه ای مشابه برخی از بازارها همانند قیمت گوشی مویایل و .. با کوچکترین نوسانات نرخ ارز دچار تغییراتی شود، اما خوشبختانه چنین موضوعی رایج نیست و تغییر قیمت مصرف کننده محصولات پس از طی فرآیندی و با تایید نهادهای مرتبط مانند وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو صورت می گیرد. در واقع داروخانه ها نقشی در تعیین قیمت مکمل ها و حتی داروها نداشته و قیمت این محصولات به صورت رسمی و یکسان در سراسر کشور توسط شرکت های معتبر اعلام می شود.

   در این میان شرکت سولیکو کاله که چند سالی است در حوزه تولید مکمل های ورزشی با برند کاله پرو کار خود را آغاز کرده، با تولید پودر پروتئین وی مرغوب با قیمت مناسب توانست نظر هزاران ورزشکار را به سمت خود جلب کند.

   ابتدای اردیبهشت ماه قیمت رسمی پودر پروتئین وی کاله 1800 گرم در طعم های شکلاتی، وانیل و بیسکوئیت (کوکی) از 2195000 تومان با تغییری 300 هزارتومانی به 2495000 تومان رسید و داروخانه ها با این قیمت می توانند از تامین کننده خرید کنند.

   خبر خوب اینکه در زمان انتشار این خبر می توانید این محصول را همچنان با قیمت قبل و حتی با تخفیف از داروخانه آنلاین جوردارو خرید کرده و با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. از دیگر مزایای خرید از جوردارو امکان خرید به صورت قسطی بوده که شما می توانید با پرداخت قسط اول سفارش خود را ثبت و کالا را دریافت کرده و طی 3 ماه بعدی سایر اقساط را پرداخت کنید.

اما پودر وی کاله چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

   مکمل وی کاله که در حال حاضر در دو وزن 1800 گرم و 650 گرم و در سه طعم مختلف تولید می شود، در مدل 1800 گرمی، 55 سروینگ داشته که هر سرو آن شامل 24 گرم پروتئین بوده و البته آمینواسیدهایی مانند بی سی ای ای و گلوتامین هم از دیگر ترکیبات آن به شمار می رود و در مجموع 120 کالری تقدیم مصرف کننده می کند.

وی کاله را از کجا بخریم ؟

   بهترین راه برای اطمینان از خرید کالای اصل و مطمئن، خرید از داروخانه های معتبر بوده که از جمله آنها می توان به داروخانه آنلاین جوردارو اشاره کرد و به راحتی و به صورت آنلاین می توانید مکمل ها و حتی سایر محصولات از قبیل بهداشتی و … را به صورت اعتباری و قسطی خرید کنید.

اشتراک گذاری
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
فهرست مطالب